Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

תקלה וואטסאפ - We4G | WhatsHub - לא רק ברשתות אינסטגרם וואטסאפ, תקלות נרחבות גם ברמי לוי ואושר עד חח.

רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ . Alon starikov · hadas adler · מרים · natty heshin . נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ. יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . לא רק ברשתות אינסטגרם וואטסאפ, תקלות נרחבות גם ברמי לוי ואושר עד חח.

דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . We4G | WhatsHub
We4G | WhatsHub from whatshub.co.il
משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. כעבור שעות של תקלה עולמית: רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ . דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים .

נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ.

יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ . משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. כעבור שעות של תקלה עולמית: הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ. לא רק ברשתות אינסטגרם וואטסאפ, תקלות נרחבות גם ברמי לוי ואושר עד חח. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים.

משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ . Alon starikov · hadas adler · מרים · natty heshin .

לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. תמונ×
תמונ×" from sns-rg.co.il
כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . לא רק ברשתות אינסטגרם וואטסאפ, תקלות נרחבות גם ברמי לוי ואושר עד חח. Alon starikov · hadas adler · מרים · natty heshin . זו לא הפעם הראשונה שאפליקציה זו נתקעת, כך מדווח אחד הגולשים. משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ .

כעבור שעות של תקלה עולמית:

Alon starikov · hadas adler · מרים · natty heshin . נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. כעבור שעות של תקלה עולמית: הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . זו לא הפעם הראשונה שאפליקציה זו נתקעת, כך מדווח אחד הגולשים. משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . לא רק ברשתות אינסטגרם וואטסאפ, תקלות נרחבות גם ברמי לוי ואושר עד חח.

הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. Alon starikov · hadas adler · מרים · natty heshin . נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ. לא רק ברשתות אינסטגרם וואטסאפ, תקלות נרחבות גם ברמי לוי ואושר עד חח.

Alon starikov · hadas adler · מרים · natty heshin . תקל×
תקל×" עולמית ×'ווטסאפ: לא ניתן לראות מתי ×"ייתם מחו×'רים from www.israelhayom.co.il
עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. כעבור שעות של תקלה עולמית: כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . Alon starikov · hadas adler · מרים · natty heshin .

עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון).

נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . לא רק ברשתות אינסטגרם וואטסאפ, תקלות נרחבות גם ברמי לוי ואושר עד חח. זו לא הפעם הראשונה שאפליקציה זו נתקעת, כך מדווח אחד הגולשים. כעבור שעות של תקלה עולמית: גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. Alon starikov · hadas adler · מרים · natty heshin . רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ . יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון).

תקלה וואטסאפ - We4G | WhatsHub - לא רק ברשתות אינסטגרם וואטסאפ, תקלות נרחבות גם ברמי לוי ואושר עד חח.. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. זו לא הפעם הראשונה שאפליקציה זו נתקעת, כך מדווח אחד הגולשים. לא רק ברשתות אינסטגרם וואטסאפ, תקלות נרחבות גם ברמי לוי ואושר עד חח. נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ. Alon starikov · hadas adler · מרים · natty heshin .